הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/2/2008 7:46:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  הסטמג´מפר ממוצבים במקום דומה לשיפט
נושא: הסטמג´מפר ממוצבים במקום דומה לשיפט תאריך: 12/2/2008 7:46:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אופניים שונים לגמרי, אבל לייעוד דומה - רכיבת AM על הצד הקל. השאלה היא למה אתה מחליף את השיפט. יש לך דגם בסיסי מאוד, והסטאמפי כנראה יהיו ברמה יותר גבוהה, אבל אם אתה מחליף כי אתה שואף להקצין את הרכיבה לכיוון FR - הסטאמפי הם כנראה לא האופניים שאתה מחפש.
במיוחד לאור ההשוואה בינם לבין הביג-היט, נראה לי שאתה לא ממש סגור על הסגנון שלך. יכול להיות שבולמים חדשים (משומשים, כמובן) ישפרו לך את הרכיבה בפחות השקעכ - אם שאר הרכיבים במצב טוב.


חזרה לפורום