טקסט הודעת פורום
12/2/2008 7:21:00 PM
מיכה
אתה מציע למכור לו x7 במקום ה x9 שהוא רוצה להחליף
נושא:
אתה מציע למכור לו x7 במקום ה x9 שהוא רוצה להחליף
תאריך:
12/2/2008 7:21:00 PM
מחבר/ת:
מיכה
בתמורה ל xt?
חזרה לפורום