נושא: ממליץ בחום על הטרק תאריך: 12/3/2008 2:26:00 PM
מחבר/ת: גיל שפיגל
יש לי את ה-2008 fuel ex כחצי שנה ומאוד מרוצה מהם. בזמנו התלבטתי בינם לבין הסטמפג´אמפר ופשוט רכבתי על שני הזוגות ומשהו בסטאמפי לא היה לי נוח. הרגשתי כאילו אני יושב מעל הגלגל הקדמי. יכול להיות שהבעיה היתה נפתררת ע"י כיוונים קלים, לא חקרתי לעומק. בגדול נראה לי ששניהם באותה הליגה ולאותו שימוש וכנ"ל ג´יאנט טראנס איקס. בהצלחה.
|