הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/3/2008 8:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי . עם תוכן  ביג היט זה יותר מידי וסטמפג´מפר חבל
נושא: ביג היט זה יותר מידי וסטמפג´מפר חבל תאריך: 12/3/2008 8:37:00 PM
מחבר/ת: שי .

חבל לקחת סטפג´מפר משום שתה לא סגור על סגנון הרכיבה שלך..
באיזור ה 6500 אתה יכול להביא אופניים מצויינות בישבילך..
יש אופניים שיושבות ממש באמצע לא כבדות מידי, עם יעילות דיווש וגם יכולות לאכול דרופים..
כמובן שאמליץ לך על אופניים כמו שלי [סנטה קרוז הקלר] ראיתי פה באתר כמה שמוכרים אלה אופניים מצויינות..
תנסה קנונדל פרופט גם ראיתי בטווח התקציב..
אני אבדוק בישבילך ואני אביא לך כל מיני אנשים שמוכרים פה בהמשך הערב


חזרה לפורום