נושא: ביג היט זה יותר מידי וסטמפג´מפר חבל תאריך: 12/3/2008 8:37:00 PM
מחבר/ת: שי .
חבל לקחת סטפג´מפר משום שתה לא סגור על סגנון הרכיבה שלך.. באיזור ה 6500 אתה יכול להביא אופניים מצויינות בישבילך.. יש אופניים שיושבות ממש באמצע לא כבדות מידי, עם יעילות דיווש וגם יכולות לאכול דרופים.. כמובן שאמליץ לך על אופניים כמו שלי [סנטה קרוז הקלר] ראיתי פה באתר כמה שמוכרים אלה אופניים מצויינות.. תנסה קנונדל פרופט גם ראיתי בטווח התקציב.. אני אבדוק בישבילך ואני אביא לך כל מיני אנשים שמוכרים פה בהמשך הערב
|