הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/3/2008 9:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי . עם תוכן  שאלה בנושא חישוקים
נושא: שאלה בנושא חישוקים תאריך: 12/3/2008 9:03:00 PM
מחבר/ת: שי .

אני מעוניין לקנות 2 חישוקים..
אני מעוניין ב :
DA BOMB RACING [מי מייבא אותו?]
או כל חישוק של מאביק..
השאלה היא האם החישוק של דה בומב חזק ולא יקבל שמיניות בקלות??,כמה הוא עולה??
ואיזה חישוק של מאביק אתם מכירים שגם יחזיק כמו שצריך בAM ושלא יהיה כבד?
תודה


חזרה לפורום