נושא: עזרה בבלמים תאריך: 12/3/2008 11:20:00 PM
מחבר/ת: גיא
היי
די חדש בעסק הזמנתי וקנ יתי לי זוג אופניים חדש ויפה הגיע ארגז ובו האופניים מפורקות נראה לי שהצלחתי די בסדר להרכיב הכל עד שניסית לסוע וראיתי שהבלמים לא מכוונים בלמים פשוטים שתי רפידות בצד אחד צמוד השני משוחרר איך משחררים את זה???? אודה למושיע...
|