הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/4/2008 2:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי ס עם תוכן  מעט מאוד טיפול
נושא: מעט מאוד טיפול תאריך: 12/4/2008 2:31:00 PM
מחבר/ת: שי ס

בבלמים הידראולים אין הרבה מה לעשות כל עוד הם עובדים :D
מה שכן מומלץ זה לדאוג שהדיסק באמצע ולא מתחכך ברפידות.
מעבר לזה יש לטפל רק אם יש בעיות..



חזרה לפורום