טקסט הודעת פורום
| 12/4/2008 2:31:00 PM |
|
נושא: מעט מאוד טיפול תאריך: 12/4/2008 2:31:00 PM
מחבר/ת: שי ס
בבלמים הידראולים אין הרבה מה לעשות כל עוד הם עובדים :D מה שכן מומלץ זה לדאוג שהדיסק באמצע ולא מתחכך ברפידות. מעבר לזה יש לטפל רק אם יש בעיות..
|
חזרה לפורום |
|
|