נושא: שוב המון המון תודה לכולכם תאריך: 12/4/2008 11:54:00 PM
מחבר/ת: asaf mizrahi
ההרו שיפט שלי כוללים מכלולים פשוטים מאוד למה שאני רוצה לעשות זאת אומרת שיש לי בולם אחורי קפיץ בולם קדמי XCR 120 מ"מ,מעצורי דיסק מכאני,לדעתי הדבר הכי טוב בהם זה הצמיגים שהם נראה לי יותר טובים מהאופנים חחחחחחחח ( מקסיס 2.35 היי רולר מקדימה ואיגנייטור 2.35 מאחור ) הם נ ו ש ח ו ת את השטח הם מדביקות את האופניים לשביל, בכל אופן יש לי הרבה להגיד עליהם אבל הם לא העיקר פה, האופניים שלי שוקלות 19 ק"ג יחד עם כל המכלולים הנילווים כולל חומר בצמיגים (וזה לא החומר שחלק מהסטלנים שלנו חושבים), יש לי חבר שרוצה למכור לי את הסטמפג´מפר(2007) שלו ב6000 ש"ח הם כוללות בולם קדמי של FOX140 מ"מ בולם אחורי של FOX את השמות אני לא כל כך זוכר אך הבנתי שהם ברמה בינונית+ יחסית לFOX, יש לעשות להם טיפול החלפת שמנים לשני הבולמים, בנוסף יש להחליף רפידות ברקסים, גג"ש הגדול שבורים לו כמה שיניים, מכלולי ההילוכים הם שינמנו LX, חסר דסק קדמי ( הוא אמר שינסה להסיג לי משהו,חחח אוקיי)מעצורים הדראוולים גו´סי 7 . השילדה במצב סביר +, אין סדקים, מראיה ראשונית הם נראים ממש טוב. טוב אחרי כל זה, מה ניראה לכם שכדי לי לעשות?
אנשים המון המון תודה לכם יום טוב וסופ"ש מעייף אך מהנה. רכיבה נעימה
|