הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/5/2008 3:20:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יניב עם תוכן  אולי ..
נושא: אולי .. תאריך: 12/5/2008 3:20:00 AM
מחבר/ת: יניב

תקנה כבר בחנות נודניק , חופר בשביל 50 שקל .


חזרה לפורום