נושא: ועוד פעם שאלה על אופני כניסה תאריך: 12/5/2008 7:55:00 AM
מחבר/ת: שחר
היי לכולם גם אני החלטתי להיכנס לתחום רכיבת האופניים, האמת שזה קרה לפני כחודש. עד היום אני מחפש את האופניים שיהיו שלי. התחלתי בלחפש אופני שיכוך מלא והבנתי שבתקציב שיש לי לא יהיו לי אופניים טובות. בקיצור, אני רוצה לקונות Mantra 3 כאופני כניסה האם מומלץ? משהו יכול לתת חוות דעת על אופניים אלו? המון תודה לתשובות
שחר
|