הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/5/2008 9:54:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא דויטש עם תוכן  שלום שחר
נושא: שלום שחר תאריך: 12/5/2008 9:54:00 AM
מחבר/ת: גיא דויטש

שחר בוקר טוב! מכיוון שאתה רוכב מתחיל - ואתה מקציב סכום התחלתי -לקניית אופניים -אני ממלץ בחום על אופני זנב קשיח-מדגם ספשלייז -אופניים ברמה גבוה ביותר -מה שבאמת חשוב זאת השילדה הבולם הקידמי 100ממ לפחות ו2-מעצורי דיסק!יש אחריות על השילדה לכל החיים-במידה ותרכב שנה ותתמיד-תמיד יהיה ניתן להשתדרג או לעבור לשיכוח מלא!אין תמורה יותר טובה במחיר כזה-וכמוכן זהו מותג עולמי!


חזרה לפורום