הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/5/2008 11:50:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר זימן עם תוכן  אופני כניסה
נושא: אופני כניסה תאריך: 12/5/2008 11:50:00 AM
מחבר/ת: שחר זימן

גם עליהם חשבתי. ( על ספשייליז)
אבל באמת שהתחברתי ל Mantara 3 (כמובן לא בכול מחיר)
בולם קידמי 130ממ
2 מעצורי דיסק
אחריות על השילדה לא שאלתי- הנה מראה שאני רוכב מתחיל. לא!?
והכי חשוב זה מחיר, במחיר שאני ישלם על המנטרה 3 אני יקבל ספשלייז ללא מעצורי דיסק
קראתי די הרבה על האופניים האלו והם קיבלו ציון טוב, אבל עם ציון טוב לא יורדים לשטח.
רק רציתי לקבל עליהם חוות דעת




חזרה לפורום