נושא: אופני כניסה תאריך: 12/5/2008 11:50:00 AM
מחבר/ת: שחר זימן
גם עליהם חשבתי. ( על ספשייליז) אבל באמת שהתחברתי ל Mantara 3 (כמובן לא בכול מחיר) בולם קידמי 130ממ 2 מעצורי דיסק אחריות על השילדה לא שאלתי- הנה מראה שאני רוכב מתחיל. לא!? והכי חשוב זה מחיר, במחיר שאני ישלם על המנטרה 3 אני יקבל ספשלייז ללא מעצורי דיסק קראתי די הרבה על האופניים האלו והם קיבלו ציון טוב, אבל עם ציון טוב לא יורדים לשטח. רק רציתי לקבל עליהם חוות דעת
|