טקסט הודעת פורום
| 11/5/2002 3:14:00 AM |
|
נושא: שוב שיחקתם אותה, זה גאוני תאריך: 11/5/2002 3:14:00 AM
מחבר/ת: יובל אח של יותם
מזל טוב על המנגנון הזה. סוףסוף מקום לדיון רציני. :night: :dead: :confused: :eek: :rolleyes: :suss: :cool: :o :mad: :(( :( :| :laugh: :p :D ;) :)
|
חזרה לפורום |
|
|