נושא: Saracen Mantra 3 תאריך: 12/5/2008 11:18:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
לא מכיר אישית את האופניים.
לפי מפרט המכלולים האופניים בהחלט טובים יחסית לאופניים ב"רמת כניסה" - http://www.saracencycles.com/index.php?option=com_content&task=view&id=963&Itemid=466.
לפי הגדרת היצרן אלו אופני Extreme XC כך שיוכלו לשמש אותך הרבה מעבר לרכיבת שבילים לבנים.
מה המחיר שביקשו ממך על האופניים? יכול להיות שבמחיר שביקשו תוכל למצוא אופניים סבירים שיכוך מלא ביד שניה.
|