הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/6/2008 11:11:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי מ עם תוכן  צריך עזרה ..
נושא: צריך עזרה .. תאריך: 12/6/2008 11:11:00 AM
מחבר/ת: שי מ

שלום, יש לי אופני סטריט ואני רוצה לשים מאחורה רק גלגל שיניים אחד (הילוך 8) מישהו יוכל להסביר לי איך לעשות את זה ?

תודה מראש ..


חזרה לפורום