טקסט הודעת פורום
12/6/2008 11:11:00 AM
שי מ
צריך עזרה ..
נושא:
צריך עזרה ..
תאריך:
12/6/2008 11:11:00 AM
מחבר/ת:
שי מ
שלום, יש לי אופני סטריט ואני רוצה לשים מאחורה רק גלגל שיניים אחד (הילוך 8) מישהו יוכל להסביר לי איך לעשות את זה ?
תודה מראש ..
חזרה לפורום