הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/6/2008 11:22:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי מ עם תוכן  אם הרפידות ניתפסו לי ?
נושא: אם הרפידות ניתפסו לי ? תאריך: 12/6/2008 11:22:00 AM
מחבר/ת: שי מ

יש לי מעצורי הייס ניין גם קידמי וגם אחורי גודל 8" ואני לא ידעתי שאסור ללחוץ עליהם בלי הרטור ולחצתי עליהם כמה פעמיים .. :eek:

איך אני מפריד את הרפידות ?.

תודה מראש .. :)


חזרה לפורום