טקסט הודעת פורום
| 12/6/2008 11:22:00 AM |
|
נושא: אם הרפידות ניתפסו לי ? תאריך: 12/6/2008 11:22:00 AM
מחבר/ת: שי מ
יש לי מעצורי הייס ניין גם קידמי וגם אחורי גודל 8" ואני לא ידעתי שאסור ללחוץ עליהם בלי הרטור ולחצתי עליהם כמה פעמיים .. :eek:
איך אני מפריד את הרפידות ?.
תודה מראש .. :)
|
חזרה לפורום |
|
|