טקסט הודעת פורום
| 12/6/2008 12:19:00 PM |
|
נושא: מעולם לא שמעתי ולא נתקלתי תאריך: 12/6/2008 12:19:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
ולפי כמות התגובות כנראה שגם אחרים לא...
אתה יכול לפרט עליהם קצת יותר? RED STAR זה שם היצרן (או הדגם)? ואם כך - מה שם הדגם (או היצרן)?
|
חזרה לפורום |
|
|