נושא: רפידות ש"נתפסו" תאריך: 12/6/2008 3:00:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
כמו שכתבתי בתגובה למעלה (כנראה שלא קראת עד הסוף :rolleyes: ) "במידה והרפידות נצמדו ניתו להכניס מברג שטוח בניהן ובעדינות לדחוף את הרפידות לתוך גוף הקליפר ע"מ להפרידן לפני הרכבת הגלגל חזרה"
אם אני לא טועה בהייז ניין, לעומת רוב הבלמים ההידראוליים האחרים, רק רפידה אחת זזה במקום שתיהן.
|