טקסט הודעת פורום
12/6/2008 6:36:00 PM
שי .
מישהו קנה מ bikepedal??
נושא:
מישהו קנה מ bikepedal??
תאריך:
12/6/2008 6:36:00 PM
מחבר/ת:
שי .
מוכרים שם חלקים במחירים מצחיקים!
נשמע קצת לא אמיתי..
www.bikepedal.co.il
אם מישהו קנה אז בבקשה חוות דעת
חזרה לפורום