הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/6/2008 8:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי מ עם תוכן  לא אחי ..
נושא: לא אחי .. תאריך: 12/6/2008 8:09:00 PM
מחבר/ת: שי מ

בהייס ניין גם שתיהם זזות אבל ניסיתי את זה עם המברג וזה לא עובד לי ..
מישהו אמר לי שצריך להוציא את כול השמן והכל ..

אבל אני לא יודע מה לעשות עם זה ..


חזרה לפורום