טקסט הודעת פורום
| 12/6/2008 8:09:00 PM |
|
נושא: לא אחי .. תאריך: 12/6/2008 8:09:00 PM
מחבר/ת: שי מ
בהייס ניין גם שתיהם זזות אבל ניסיתי את זה עם המברג וזה לא עובד לי .. מישהו אמר לי שצריך להוציא את כול השמן והכל ..
אבל אני לא יודע מה לעשות עם זה ..
|
חזרה לפורום |
|
|