הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/6/2008 8:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי מ עם תוכן  אחי למה האתר לא עולה ?
נושא: אחי למה האתר לא עולה ? תאריך: 12/6/2008 8:21:00 PM
מחבר/ת: שי מ

אני גם צריך כמה חלקים לאופניים וממש דחוף ..
ואם אתה אומר שיש שם מחירים טובים אז למה לא אבל זה פשוט לא עולה לי האתר .. :confused:

ואולי במקרה יש לך כמה חלקים שאתה יוכל למכור לי או חברים שמוכרים חלקים ?


חזרה לפורום