טקסט הודעת פורום
| 12/6/2008 8:21:00 PM |
|
נושא: אחי למה האתר לא עולה ? תאריך: 12/6/2008 8:21:00 PM
מחבר/ת: שי מ
אני גם צריך כמה חלקים לאופניים וממש דחוף .. ואם אתה אומר שיש שם מחירים טובים אז למה לא אבל זה פשוט לא עולה לי האתר .. :confused:
ואולי במקרה יש לך כמה חלקים שאתה יוכל למכור לי או חברים שמוכרים חלקים ?
|
חזרה לפורום |
|
|