טקסט הודעת פורום
| 12/6/2008 8:39:00 PM |
|
נושא: לפחות יש לך בסיס מעולה =] תאריך: 12/6/2008 8:39:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי
חח מה הפלת כאלה חלקים על כזאת שילדה? לא יFה חחחח אממ האמת שאני לא זוכר כבר תסתכל בכל האתרים של האוFניים כאן באתר פדלים Fורסט בייק אנערף אבל אני דיי בטוח שאתה תמצא מחירים בערך אמור להיות כמה מאות שקלים
|
חזרה לפורום |
|
|