הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/6/2008 8:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא רודוי עם תוכן  לפחות יש לך בסיס מעולה =]
נושא: לפחות יש לך בסיס מעולה =] תאריך: 12/6/2008 8:39:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי

חח מה הפלת כאלה חלקים על כזאת שילדה? לא יFה חחחח
אממ האמת שאני לא זוכר כבר
תסתכל בכל האתרים של האוFניים
כאן באתר
פדלים
Fורסט בייק אנערף אבל אני דיי בטוח שאתה תמצא מחירים בערך
אמור להיות כמה מאות שקלים


חזרה לפורום