הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/6/2008 9:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון מ עם תוכן  אהבתי את הציטוט
נושא: אהבתי את הציטוט תאריך: 12/6/2008 9:18:00 PM
מחבר/ת: דורון מ

זה בדיוק מה שעושים אגב ההיז שיש לו רק בוכנה אחת שזזה הוא הסול בחיים לא להיתעסק איתו אפשר ליקנות אותו במחיר מאוד מפתה אבל לא ליטעות חרה של בלמים
ההיז 9 מעולים מספקים את הסחורה במחיר שלהם
דורון :rating: :rating:


חזרה לפורום