טקסט הודעת פורום
| 12/6/2008 9:30:00 PM |
|
נושא: האויד יותר טוב תאריך: 12/6/2008 9:30:00 PM
מחבר/ת: דורון מ
הטקטורו משמיע חריקות מוזרות ולא עוצר משהו לעומת האויד למרות שיש אפשרות לשחק עם רפידות אחרות וזה יפתור את הבעיה אני אישית לא אוהב אותם :p :p
|
חזרה לפורום |
|
|