טקסט הודעת פורום
12/6/2008 9:32:00 PM
דורון מ
ניסיתי אותו באמת אין הרדמות
נושא:
ניסיתי אותו באמת אין הרדמות
תאריך:
12/6/2008 9:32:00 PM
מחבר/ת:
דורון מ
אבל בכביש היתי הולך על הסן מרקו הBG כבד יותר
חזרה לפורום