הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/6/2008 9:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון מ עם תוכן  ניסיתי אותו באמת אין הרדמות
נושא: ניסיתי אותו באמת אין הרדמות  תאריך: 12/6/2008 9:32:00 PM
מחבר/ת: דורון מ

אבל בכביש היתי הולך על הסן מרקו הBG כבד יותר


חזרה לפורום