הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/6/2008 9:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי מ עם תוכן  חח אחי זה החלקים של האופניים הקודמות שלי ..
נושא: חח אחי זה החלקים של האופניים הקודמות שלי .. תאריך: 12/6/2008 9:49:00 PM
מחבר/ת: שי מ

אני רוצה לההשקיע בהם אני צריך גלגים .. ובולם חדש .. ועוד כמה קטנות יש לך אולי חלקים למכור חברים שמעונינים למכור מקומות זולים איזה כמה דברים אז ממש ממש תודה לך ... :)


חזרה לפורום