טקסט הודעת פורום
| 12/6/2008 9:51:00 PM |
|
נושא: מוט לכסא תאריך: 12/6/2008 9:51:00 PM
מחבר/ת: גיא TACC
שלום, אני רוכב מתחיל עם אופני focus וקניתי אותן במידה קטנה מדי אז אני מחפש מוט לכסא לא משהו מקצועי רק שהיה ארוך ושיחזיק מעמד אז אם מישהו מכיר חנות טובה ושהוא ממליץ עליה מוזמן לכתוב לי בחזרה תודה :)
|
חזרה לפורום |
|
|