הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/6/2008 10:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי מ עם תוכן  לא הילוכים אחי ..
נושא: לא הילוכים אחי ..  תאריך: 12/6/2008 10:55:00 PM
מחבר/ת: שי מ

גמלי יש לי הילוכים קומפלת למכירה של שימנו אני הורדתי אותם ..

אני צריך נאבות עם הכנה לדיסק או איזה סט גלגלים טובים במחיר נחמד ..

וגם בולם חדש לדירט אני צריך ..

וסינגל ספיד ...

אם יש לך הצעות טובות אשמך לשמוע .. :p


חזרה לפורום