טקסט הודעת פורום
12/6/2008 11:09:00 PM
שי מ
אני יודע שחייבים להחליף להם חלקים ..
נושא:
אני יודע שחייבים להחליף להם חלקים ..
תאריך:
12/6/2008 11:09:00 PM
מחבר/ת:
שי מ
ויש לך אולי כמה חלקים שאתה מעוניין למכור ?. בולם גלגלים נאבות קראנק ..
חזרה לפורום