נושא: סינגל חרובית תאריך: 12/6/2008 11:59:00 PM
מחבר/ת: יוגב איבגי
שבוע טוב לכולם, שמעתי הרבה על הסינגל החדש/מחודש בחרובית, אני מתכנן לעשות אותו ביום שני הקרוב אם מזג האוויר יתחשב בי, בכל אופן אפשר קצת פרטים לגבי הסינגל החדש? מאיפה הוא מתחיל וכו´ דרך אגב אנחנו נהיה בין שניים לארבעה רוכבים ברמת כושר סבירה או במילים אחרות מתחילים פלוס.... כל מי שרוצה מוזמן להצטרף ביום שני ב 7 בבוקר
|