טקסט הודעת פורום
טיראן
קבלו רעיון "גאוני"......
נושא:
קבלו רעיון "גאוני"......
תאריך:
מחבר/ת:
טיראן
פשוט....מכניסים את צינור השתייה לתוך השקית !!!!!
עובד 10 !!!!
חזרה לפורום