טקסט הודעת פורום
| 12/7/2008 5:57:00 PM |
|
נושא: צודק!!! תאריך: 12/7/2008 5:57:00 PM
מחבר/ת: נמרוד רוימי
אבל לי יש mantra 1 משופרות במלא כסף כידון חדש צמיגים גריפים כל מה שצריך ועכשיו אני עושה איתם DH וDJ והם עומדות בזה יפה!!! :p :giveFinger: :giveFinger: :giveFinger: כדי לך לקנות אותם!! :rating: :rating: :p
|
חזרה לפורום |
|
|