טקסט הודעת פורום
12/7/2008 7:22:00 PM
אודי א
עזרה בבקשה!
נושא:
עזרה בבקשה!
תאריך:
12/7/2008 7:22:00 PM
מחבר/ת:
אודי א
יש לי kona coilair 08 רציתי לדעת אם אפשר להחליף את הבולם האחורי rp2 לבולם יותר אגרסיבי..........
חזרה לפורום