הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/7/2008 7:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אודי א עם תוכן  עזרה בבקשה!
נושא: עזרה בבקשה! תאריך: 12/7/2008 7:22:00 PM
מחבר/ת: אודי א

יש לי kona coilair 08 רציתי לדעת אם אפשר להחליף את הבולם האחורי rp2 לבולם יותר אגרסיבי..........


חזרה לפורום