טקסט הודעת פורום
12/7/2008 10:55:00 PM
שי .
200 ש"ח
נושא:
200 ש"ח
תאריך:
12/7/2008 10:55:00 PM
מחבר/ת:
שי .
אם אתה מעוניין דבר איתי בפרטי..
אני לא כל כך מתכוון לרדת במחיר כי זה מחיר בדיחה [לא שזה איזה בולם של פוקס אבל עדיין הוא לא RST]
ערב טוב
חזרה לפורום