הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/7/2008 10:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי . עם תוכן  200 ש"ח
נושא: 200 ש"ח תאריך: 12/7/2008 10:55:00 PM
מחבר/ת: שי .

אם אתה מעוניין דבר איתי בפרטי..
אני לא כל כך מתכוון לרדת במחיר כי זה מחיר בדיחה [לא שזה איזה בולם של פוקס אבל עדיין הוא לא RST]

ערב טוב


חזרה לפורום