הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/8/2008 3:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי . עם תוכן  תאמת
נושא: תאמת תאריך: 12/8/2008 3:20:00 PM
מחבר/ת: שי .

ראיתי כמה שעושים איתו דירט אבל איך שבא לך אחי אני לא אכריח אותך :)
החלקים היחידים שיש לי הם שילדה, ברקס אחורי, בולם קידמי והדסט

אם יש לך זמן..
אני באפריל עושה קנייה רצינית של חלקים ומוציא את כל החלקים שהעברתי מהאופניים הקודמות..
תהיה שם מערכת הילוכים שלמה X7 עם קראנק טרובאטיב
חישוק אחד וגלגל אחורי קומפלט אין לי כח לפרט.. יש עוד הרבה


חזרה לפורום