הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/8/2008 3:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אין לך שום בעיה עם האגרסיביות של הפלואוט
נושא: אין לך שום בעיה עם האגרסיביות של הפלואוט תאריך: 12/8/2008 3:52:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

זהו בולם FR בהגדרה, ולא צריכה להיות לו שום בעיה עם שום סוג של רכיבה.

אם אתה רוצה בולם בעל התנהגות שונה - אין בעיה להחליף לכל בולם בעל אותם נתוני I2I ומהלך, ושנכנס בשלדה.



חזרה לפורום