טקסט הודעת פורום
| 12/8/2008 3:52:00 PM |
|
נושא: אין לך שום בעיה עם האגרסיביות של הפלואוט תאריך: 12/8/2008 3:52:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
זהו בולם FR בהגדרה, ולא צריכה להיות לו שום בעיה עם שום סוג של רכיבה.
אם אתה רוצה בולם בעל התנהגות שונה - אין בעיה להחליף לכל בולם בעל אותם נתוני I2I ומהלך, ושנכנס בשלדה.
|
חזרה לפורום |
|
|