נושא: אני בוכה ממש בוכה פה אולי מישהו ראה והוא יכול לעזו תאריך: 12/8/2008 9:28:00 PM
מחבר/ת: מוטי מ
יום שישי נגנבו האופניים בחיפה איזור הכרמל : SANTA CRUZ BLUR XC חלקים:FULL XTR כולל גלגלים צבע - שחור אנודייז בולם אחורי:FOX RP 23 מזלג:FOX F100 RLC
האופניים בנות פחות מחודש נרכבו פעם אחת בלבד !!!!
מוטי 0544333637
|