הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/8/2008 9:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מוטי מ עם תוכן  אני בוכה ממש בוכה פה אולי מישהו ראה והוא יכול לעזו
נושא: אני בוכה ממש בוכה פה אולי מישהו ראה והוא יכול לעזו תאריך: 12/8/2008 9:28:00 PM
מחבר/ת: מוטי מ

יום שישי נגנבו האופניים בחיפה איזור הכרמל :
SANTA CRUZ BLUR XC
חלקים:FULL XTR כולל גלגלים
צבע - שחור אנודייז
בולם אחורי:FOX RP 23
מזלג:FOX F100 RLC

האופניים בנות פחות מחודש נרכבו פעם אחת בלבד !!!!

מוטי
0544333637




חזרה לפורום