נושא: עזרה בקניית אופני זנב קשיח לרוכב מתחיל תאריך: 12/9/2008 7:26:00 PM
מחבר/ת: אורין
שלום
אני מתלבט בין שני דגמים : Raleigh Mojave 8.0 2008 או GT AVALANCHE 1.0 V 09 המחיר פחות או יותר אותו דבר אבל בראלי יש מכלולים יותר טובים(בולם של רוקשוקס ובלמים דיסק של אביד) אבל השילדה של ה-GT מוכרת מאוד ומומלצת מה עדיף??
תודה http://www.gtbicycles.com/isr/eng/Products/Mountain/Cross-Country/Hard-Tail/#5716
http://www.matzman-merutz.co.il/default.asp?catid={2AB50E45-5C74-11D8-A143-00024407CB1B}&details_type=1&itemid={7B3B810F-D888-4E23-9FA7-24223B9C94DC}
|