הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/9/2008 9:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יהונתן גנץ עם תוכן  מה לעשות???
נושא: מה לעשות??? תאריך: 12/9/2008 9:12:00 PM
מחבר/ת: יהונתן גנץ

בזמן האחרון האופניים שלי התחילו לחרוק מאזור הדיסקים והשרשרת לאחר שנסעתי בגשם וניסיתי לשים שמן בשרשרת וזה לא עזר :mad: והאופניים ממשיכות לחרוק מה לעשות???? תודה מראש לכל מי שהגיב


חזרה לפורום