טקסט הודעת פורום
| 12/9/2008 9:12:00 PM |
|
נושא: מה לעשות??? תאריך: 12/9/2008 9:12:00 PM
מחבר/ת: יהונתן גנץ
בזמן האחרון האופניים שלי התחילו לחרוק מאזור הדיסקים והשרשרת לאחר שנסעתי בגשם וניסיתי לשים שמן בשרשרת וזה לא עזר :mad: והאופניים ממשיכות לחרוק מה לעשות???? תודה מראש לכל מי שהגיב
|
חזרה לפורום |
|
|