טקסט הודעת פורום
| 12/9/2008 10:16:00 PM |
|
נושא: ... תאריך: 12/9/2008 10:16:00 PM
מחבר/ת: שי מ
אחי אני מציע לך את ה-GT מכוון שגמאני בהתחלה קניתי שילדה לא מוכרת ואחרי זה אתה תירצה להחליף להמשהו יותר טוב כמו שעכשיו קניתי את ה-243 ..
אזז לפי דעתי לך על ה-GT ותיקנה לו חלקים יתר טובים עם הזמן .. :suss:
|
חזרה לפורום |
|
|