הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/9/2008 10:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי מ עם תוכן  ...
נושא: ... תאריך: 12/9/2008 10:16:00 PM
מחבר/ת: שי מ

אחי אני מציע לך את ה-GT מכוון שגמאני בהתחלה קניתי שילדה לא מוכרת ואחרי זה אתה תירצה להחליף להמשהו יותר טוב כמו שעכשיו קניתי את ה-243 ..

אזז לפי דעתי לך על ה-GT ותיקנה לו חלקים יתר טובים עם הזמן .. :suss:


חזרה לפורום