טקסט הודעת פורום
| 12/10/2008 5:51:00 PM |
|
נושא: הגלגל מתאים גל לאופניי שטח? תאריך: 12/10/2008 5:51:00 PM
מחבר/ת: ניצן ccc
אפשר לשים אותו גם על אופני שטח? סליחה על הבורות. אני יודע שכעיקרון לא אבל אולי על טריינר זה אחרת? ובנוסף איזה קסטה? (כמה הילוכים?) ניצן
|
חזרה לפורום |
|
|