הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/10/2008 5:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניצן ccc עם תוכן  הגלגל מתאים גל לאופניי שטח?
נושא: הגלגל מתאים גל לאופניי שטח? תאריך: 12/10/2008 5:51:00 PM
מחבר/ת: ניצן ccc

אפשר לשים אותו גם על אופני שטח? סליחה על הבורות.
אני יודע שכעיקרון לא אבל אולי על טריינר זה אחרת?
ובנוסף איזה קסטה? (כמה הילוכים?)
ניצן


חזרה לפורום