טקסט הודעת פורום
| 12/11/2008 12:48:00 AM |
|
נושא: ניקיון האופניים תאריך: 12/11/2008 12:48:00 AM
מחבר/ת: אביהו שלזינגר
אתמול רכבתי מפתח תקווה לנמל תל אביב על שביל בוצי מאוד ... השאלה שלי היא כיצד אני מנקה את כל הבוץ שנשאר בשרשרת ובמעבירים ובכלל...? תודה מראש על העזרה
|
חזרה לפורום |
|
|