הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/11/2008 2:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  אתה צריך למדוד...
נושא: אתה צריך למדוד... תאריך: 12/11/2008 2:22:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

את אורך ההד טיוב שזה אותו צינור בשלדה שבו משחילים
את הסטירר.
בנוסף מדוד את גובה הסטם שלך הוסף עוד 2-3 ס"מ שייצגו את
גובה ההדסט במידה והוא בולט הוסף עוד ס"מ כספייר וחבר את
כל המידות האלה,זה אורך הסטירר המינימלי שאתה חייב.
מניסיוני עם שלדות במידה SMALL,בממוצע אורך הסטירר הוא כ-20 ס"מ.


חזרה לפורום