נושא: אתה צריך למדוד... תאריך: 12/11/2008 2:22:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל
את אורך ההד טיוב שזה אותו צינור בשלדה שבו משחילים את הסטירר. בנוסף מדוד את גובה הסטם שלך הוסף עוד 2-3 ס"מ שייצגו את גובה ההדסט במידה והוא בולט הוסף עוד ס"מ כספייר וחבר את כל המידות האלה,זה אורך הסטירר המינימלי שאתה חייב. מניסיוני עם שלדות במידה SMALL,בממוצע אורך הסטירר הוא כ-20 ס"מ.
|