הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/12/2008 3:01:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלי בן-נון עם תוכן  עזרה| לא ניכנס לי להילוך ראשון!
נושא: עזרה| לא ניכנס לי להילוך ראשון! תאריך: 12/12/2008 3:01:00 AM
מחבר/ת: אלי בן-נון

יש לי אופניי קרוס ישנות ששמתי להם 7 הילוכים של שימנו(יחס 14-34)
עכשיו החלפתי שרשרת שקניתי וניראה לי שעשיתי אותה קצר מידי..
כי לא ניכנס לי להילוך הראשון!(אי כל קשר לכיוון ההילוכים..בדקתי את זה...)
עכשיו ניראה שבגלל שיש לי רק פלטה אחת מקדימה אז האורך שעשיתי לפי המדריך של
PARK יצא שגוי.. :(

אשמח אם מישהו יכול לתת לי הסבר באיזה אורך לעשות את השרשרת במדויק...(אני לא יפתח כל שניה תפיני כי אני יכול לדפוק תשרשרת בסוף...)

אני פוחד גם לעשות אותה יותר מידי ארוכה ואז היא תחליק..
פשוט צריך ניראה לי שהמעביר האחורי ישרמור על זויית מסויימת בראשון(34T)
וזויית מסויימת בשביעי(14T)

אבל מהיא הזוית אין לי מושג.. :confused:

בתודה
אלי.


חזרה לפורום