נושא: לא יודע לגבי זויות תאריך: 12/12/2008 9:11:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אבל תשים לב שעם הגלג"ש הקטן ביותר עדיין המעביר מותח את השרשרת, ועם הגדול ביותר הוא לא נמתח עד סוף המהלך שלו. מה אורך הכלוב במעביר שלך? אם הוא ארוך אתה לא צריך להגזים - הוסף שתיים שלוש חוליות, ויהיה טוב. אם הוא קצר - כדאי למדוד. אני פשוט מעביר שרשרת פתוחה מעל שני הגלגלים הגדולים (במקרה שלך הקדמי והגדול מאחור), ובמתיחה שהיא קצת פחות מהמירבית של המעביר מסמן לי את החוליה הרצויה. עד היום עבד מצויין בכמה זוגות....
בהצלחה
|