טקסט הודעת פורום
12/12/2008 11:45:00 AM
יובל אברהם
קליקים
נושא:
קליקים
תאריך:
12/12/2008 11:45:00 AM
מחבר/ת:
יובל אברהם
גם אני רוכב עם קליקים של שימונו ממש כייף ויש שיחרור מהיר זה חוסך לך 2/3 מהכוח שאתה משקיע בדיבוש :suss:
חזרה לפורום