טקסט הודעת פורום
| 12/12/2008 3:23:00 PM |
|
נושא: ניקוי אופניים תאריך: 12/12/2008 3:23:00 PM
מחבר/ת: יפתח שבתאי
אתמול אני וחברים שלי עשינו טיול בוץ אם האופניים (כמו ילדים קטנים אבל היה כיף :p ) עכשיו כול האופניים שלי עם בוץ אז אפשר לנקות אותם סתם ככה עם צינור בחוץ ולתת להם להיתיבש או שזה יכול ליגרום חלודה וכול הדרעק הזה?
|
חזרה לפורום |
|
|