נושא: חח גם אני תמיד מסתבך עם השטיפה תאריך: 12/12/2008 3:49:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי
אבל כן בסופו של דבר הגעתי למסקנה שכל החלקים כמעט הם מאלומניום וזה ושבאמא של המקסימומים אני יחליף מיסבים לסגורים כאלה אם אין לי כי אני לא יודע אבל כן אני עושה עם צינור לא לחץ חזק מדיי מעיף את כל הבוץ הגדול ומה שנשאר אני מנקה עם מגבת כזאת ואז משמן
|