טקסט הודעת פורום
| 12/12/2008 4:46:00 PM |
|
נושא: זהו זה כאילו השרשרת קצרה מידי.. תאריך: 12/12/2008 4:46:00 PM
מחבר/ת: אלי בן-נון
ואז הוא לא מצליח לדלג לראשון.. למרות שאם אני מכניס אותו בכות עם הידית ונותן דיחפה למעביר זה ניכהס אבל גם בקושי..והשרשרת נורא מתוחה ככה והסיבוב לא חלק..
|
חזרה לפורום |
|
|