נושא: צריך עצה לבחירת אופניים... תאריך: 12/12/2008 9:37:00 PM
מחבר/ת: שי גרינפלד
אני רוכב כבר כמעט שנה על GIANT YUKON FX ואני רוצה לעבור למשהו מתקדם יותר... התקציב שלי הוא בערך 15,000ש"ח. אני אישית מתלבט בין GIANT TRANCE X1 ל Stumpjumper FSR Expert 2008.. אם למישהו יש עוד הצעות בכיף...
תודה רבה לכולם!
|